Zapraszamy do udziału w 56. Jeleniogórskim Jarmarku Staroci i Osobliwości, który odbędzie się w dn. 27 – 28.09.2025 r.
NABÓR DLA STAŁYCH WYSTAWCÓW:
- Zgłoszenia przyjmowane są w terminie: 16.06.2025 r. (od godziny 09:00) – 30.06.2025 r.
Zgłoszenia wysłane przed w/w terminem nie będą rozpatrywane.
- Stali wystawcy mogą składać zgłoszenia jedynie na miejsca, które zajmowali w latach poprzednich. Z przyczyn niezależnych od Organizatora powierzchnie stanowisk mogą ulec zmianie, o czym stali wystawcy zostaną poinformowani mailowo.
- Przyjmujemy jedynie zgłoszenia przesyłane E-MAILEM na adres: jarmarkstaroci@gmail.com. zawierające: imię i nazwisko wystawcy, numer lub numery stanowisk oraz kontakt zwrotny.
- Złożenie zgłoszenia nie jest jednoznaczne z potwierdzeniem rezerwacji.
- Po weryfikacji rezerwacja zostanie potwierdzona e-mailowo w ciągu kilku dni od dokonania zgłoszenia, nie później niż do dnia 11.07.2025 r. Wraz z potwierdzeniem, zostanie przesłana karta zgłoszenia.
- W ciągu 5 dni od potwierdzenia rezerwacji należy bezzwłocznie odesłać wypełnioną i podpisaną Kartę Zgłoszenia wraz z podpisaną zgodą na przetwarzanie danych osobowych oraz uiścić opłatę za zarezerwowane stanowiska zgodnie z obowiązującym cennikiem zawartym w Regulaminie.
Jakiekolwiek inne lub dodatkowe miejsca, stali wystawcy mogą rezerwować w terminie naboru otwartego tj. od 16.07 2025 r. (od godziny 09:00)
NABÓR OTWARTY:
- Zgłoszenia przyjmowane są w terminie od dn.: 07.2025 r. (środa, od godz. 09:00) – do wyczerpania miejsc. Zgłoszenia w ramach naboru otwartego wysłane przed w/w terminem nie będą rozpatrywane.
- Przyjmujemy jedynie zgłoszenia przesyłane E-MAILEM na adres: jarmarkstaroci@gmail.com. zawierające: imię i nazwisko wystawcy, numer lub numery stanowisk, kontakt zwrotny oraz krótki opis asortymentu.
- Wystawcy z wyrobami rękodzielniczymi zobowiązani są do dołączenia do zgłoszenia e- mailowego zdjęcia asortymentu.
- W NABORZE OTWARTYM DECYDUJE KOLEJNOŚĆ ZGŁOSZEŃ
- Po sprawdzeniu przez Organizatora dostępności miejsca, nastąpi potwierdzenie rezerwacji. Wraz z potwierdzeniem zostanie przesłana karta zgłoszenia.
- W ciągu 5 dni od potwierdzenia rezerwacji należy bezzwłocznie odesłać wypełnioną i podpisaną Kartę Zgłoszenia wraz z podpisaną zgodą na przetwarzanie danych osobowych oraz uiścić opłatę za zarezerwowane stanowiska zgodnie z obowiązującym cennikiem zawartym w Regulaminie.
Organizatorzy
Informujemy, że Osiedlowy Dom Kultury odpowiada tylko i wyłącznie za stanowiska na płycie Placu Ratuszowego. Nie udostępniamy i nie odpowiadamy za miejsca poza Placem. W przypadku pytań o stanowiska znajdujące się przy ul. Konopnickiej, ul. Długiej, ul. 1 Maja, ul. Bocznej prosimy o kontakt z Miejskim Zarządem Dróg i Mostów w Jeleniej Górze pod nr tel. 75 642 00 33, 75 642 00 36